Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Συχνές Ερωτήσεις

Στην προσπάθειά μας να σας παρέχουμε εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου, άμεσα και εύκολα, συλλέξαμε τις συχνότερες ερωτήσεις επισκεπτών μας και σας τις παρουσιάζουμε παρακάτω. Αν αφότου τις διαβάσετε δεν καλυφθεί κάποια απορία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@ilikedeals.gr

 

 

1. Τι είναι το iLikeDeals.gr;
Σου αρέσουν οι εκπτωτικές προσφορές; Αν ναι τότε το iLikeDeals.gr είναι η πρώτη και καλύτερη επιλογή σου! Εδώ αφουγκραζόμαστε πλήρως τις ανάγκες του σύγχρονου Έλληνα και αξιοποιώντας τη δύναμη των μαζικών αγορών μπορούμε καθημερινά να σας προσφέρουμε νέες, πρωτότυπες και οικονομικές προσφορές για κάθε είδους προϊόν και υπηρεσία.
 
 
2. Μου αρέσει η σημερινή προσφορά. Τι πρέπει να κάνω για να την αγοράσω;
Είναι πολύ απλό! Σε δυο λεπτά μπορείτε να έχετε ολοκληρώσει την αγορά. Στην προσφορά που σας ενδιαφέρει πατήστε το κουμπί «Αγορά», πριν όμως λήξει. Αυτόματα θα οδηγηθείτε σε νέα σελίδα όπου θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια προσωπικά σας στοιχεία (όνομα, επίθετο, κ.λπ.) και στη συνέχεια θα επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής της αγοράς σας. Μπορείτε να πληρώσετε με όποιον από τους εξής τέσσερεις (4) τρόπους προτιμάτε:
 
α) Πιστωτική Κάρτα (Visa ή MasterCard)
β) Paypal 
γ) Τραπεζική Κατάθεση
δ) Αντικαταβολή
(Πιο αναλυτικά μπορείτε να δείτε εδώ τους τρόπους πληρωμής) 
 
Στην περίπτωση λοιπόν που συμπληρωθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός ατόμων που ενδιαφέρονται για την προσφορά αυτή. η πιστωτική σας κάρτα θα χρεωθεί με το ποσό και εσείς θα λάβετε στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο τις οδηγίες εκτύπωσης του κουπονιού. εντός 1 ημέρας και μετά τη λήξη της προσφοράς. Εάν ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός ατόμων δεν συμπληρωθεί, γεγονός εξαιρετικά σπάνιο, η προσφορά δεν είναι ενεργή και η πιστωτική κάρτα δεν χρεώνεται. Σε περίπτωση που έχετε κάνει κατάθεση  σε τραπεζικό λογαριασμό, τα χρήματα θα επιστραφούν στο ακέραιο άμεσα. Για το λόγο αυτό προσκαλέστε τα αγαπημένα σας πρόσωπα, ώστε να είστε σίγουροι ότι θα αγοράσετε την προσφορά!
 
 
3. Θα χρεωθώ αν δημιουργήσω λογαριασμό στο iLikeDeals.gr;
Δεν υπάρχει καμία χρέωση για την εγγραφή σας στο iLikeDeals.gr. H δωρεάν εγγραφή σας θα σας βοηθά να ενημερώνεστε με newsletters για τις προσφορές που τρέχουν, ώστε να μην χάνετε καμία και να είστε πάντα κερδισμένοι. Μάλιστα φροντίζουμε να μην στέλνουμε καθημερινά newsletters, ώστε να μην γινόμαστε κουραστικοί.
 
 
4. Μπορώ να αγοράσω πάνω από 1 κουπόνι για κάθε προσφορά;
Συνήθως ναι, ανάλογα όμως με την προσφορά. Πιο συγκεκριμένα, το όριο αγοράς ανά χρήστη μπορείτε να το βρίσκετε κάθε φορά στους όρους που παρουσιάζονται για κάθε προσφορά. Αν έχετε απορία για κάποια προσφορά μη διστάσετε να μας ρωτήσετε.
 
 
5. Ποιες κάρτες είναι αποδεκτές;
Όλες οι προπληρωμένες και χρεωστικές, καθώς βεβαίως και οι πιστωτικές κάρτες Visa και MasterCard, ανεξάρτητα εκδότριας τράπεζας (εντός Ελλάδας ή εκτός). Επίσης υποστηρίζονται όλες οι corporate πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες με δυνατότητα ηλεκτρονικών συναλλαγών.
 
 
6. Δεν έχω πιστωτική κάρτα. Μπορώ να κάνω αγορές στο iLikeDeals.gr;
Βεβαίως και μπορείς! Μπορείς να κάνεις τις αγορές σου με κατάθεση και στη συνέχεια να μας στείλεις τον αριθμό συναλλαγής ή την απόδειξη πληρωμής με e-mail στο info@ilikedeals.gr ή με fax στο 211 800 9498. Επίσης μπορείς να παραλάβεις το κουπόνι στο σπίτι σου και να πληρώσεις με αντικαταβολή. Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε τους Τρόπους Πληρωμής.
 
 
7. Είναι ασφαλή τα δεδομένα της πιστωτικής μου κάρτας εάν προχωρήσω σε αγορά προσφοράς μέσω του iLikeDeals.gr;
Είναι απόλυτα ασφαλή, αφού μεταδίδονται κατευθείαν μέσω ασφαλούς πρωτοκόλλου SSL στις τράπεζες. Μάλιστα όταν θα σας ζητηθεί να δώσετε τα στοιχεία της κάρτας σας, θα μεταβείτε σε σελίδα της τράπεζας και συγκεκριμένα στο ασφαλές διαδικτυακό περιβάλλον ηλεκτρονικών συναλλαγών ProxyPay3 της Eurobank, ενώ κανένα από τα στοιχεία που θα συμπληρώσετε δεν αποθηκεύεται στους servers μας.
 
 
8. Τι είναι το Paypal;
Το PayPal είναι μία online υπηρεσία μεταφοράς χρημάτων, που χρησιμοποιείται ευρέως για ασφαλείς συναλλαγές μέσω του Internet. Το Paypal είναι μια ηλεκτρονική τράπεζα που χρησιμοποιούν εκατομμύρια χρήστες σε όλον τον κόσμο. Είναι αξιόπιστο και εύχρηστο, χωρίς να αποκαλύπτει σε τρίτους (όπως εμάς) τις πληροφορίες της κάρτας σας. Αν λοιπόν έχετε λογαριασμό στο PayPal μπορείτε να κάνετε την πληρωμή των αγορών σας μέσω κατάθεσης στον λογαριασμό PayPal του iLikeDeals.gr. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο PayPal, μπορείτε να ανοίξετε εύκολα έναν λογαριασμό εντελώς δωρεάν, ακολουθώντας τα απλά και κατανοητά βήματα που περιγράφονται στην ιστοσελίδα του PayPal
 
 
9. Μόλις αγόρασα μια προσφορά. Τί πρέπει να κάνω;
Εντός ολίγων λεπτών θα λάβετε ένα e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει, το οποίο θα επιβεβαιώνει την επιτυχημένη ή μη δέσμευση του ποσού από την πιστωτική σας κάρτα. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία της προσφοράς και εφόσον αυτή είναι επιτυχής, θα λάβετε εντός μίας (1) ημέρας μετά την λήξη της προσφοράς ένα e-mail με οδηγίες για την εκτύπωση του κουπονιού. Απαραίτητα πρέπει να δηλώνετε τα πραγματικά σας στοιχεία, καθώς κατά την εξαργύρωση του κουπονιού θα χρειαστεί να γίνει ταυτοποίηση με ένα δημόσιο έγγραφο (ταυτότητα/διαβατήριο). Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε τους όρους χρήσης ή επικοινωνήστε μαζί μας.
 
 
10. Που μπορώ να βρω το κουπόνι που έχω αγοράσει από το iLikeDeals.gr;
Μόλις συνδεθείτε με το κουμπί στο επάνω μέρος της οθόνης με την υπόδειξη «Είσοδος», εμφανίζεται η επιλογή «Τα κουπόνια μου», η οποία θα σας μεταφέρει στην καρτέλα με τα κουπόνια σας, που θα είναι διαθέσιμα μετά την ολοκλήρωση της προσφοράς. Δεν απομένει παρά να το εκτυπώσετε και εν συνεχεία να το εξαργυρώσετε στην επιχείρηση που έχετε επιλέξει.
 
 
11. Έλαβα το κουπόνι μου. Πως γίνεται τώρα η εξαργύρωση του;
Τώρα απλά μένει να επισκεφθείς το κατάστημα/χώρο όπου αναφέρει η προσφορά για να λάβεις το προϊόν/υπηρεσία σου. Η εξαργύρωση του κουπονιού πραγματοποιείται με κάποιο δημόσιο έγγραφο (ταυτότητα ή διαβατήριο), γι’ αυτό και πρέπει να δηλώνετε πάντα τα πραγματικά σας στοιχεία έτσι ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα ταυτοποίησης. Επίσης πολύ σημαντικό είναι να ενημερώσετε το κατάστημα προτού πάτε για να αποφύγετε τυχόν καθυστερήσεις. Σε περίπτωση που θέλεις να αγοράσεις  για λογαριασμό κάποιου τρίτου, μπορείς να το κάνεις χωρίς κανένα πρόβλημα δηλώνοντας το ονοματεπώνυμό του. 
 
 
12. Μπορώ να αγοράσω μία προσφορά υπό την μορφή δώρου σε κάποιον;
Βεβαίως. Είναι μία εξαιρετική ευκαιρία να κάνετε πολύ όμορφα δώρα στα αγαπημένα σας πρόσωπα χωρίς να σας στοιχίσει μια μικρή περιουσία. Κατά την αγορά του κουπονιού σας ζητείται να συμπληρώσετε το όνομα και το e-mail του παραλήπτη της προσφοράς, αν πρόκειται για ονομαστικό κουπόνι. Κατά την αγορά του κουπονιού υπό την μορφή δώρου πραγματοποιείται απόκρυψη της τιμής της υπηρεσίας ή του προϊόντος. Μπορείτε μάλιστα να αγοράσετε τόσα κουπόνια είτε για τον εαυτό σας είτε υπό την μορφή δώρου, όσα σας επιτρέπει κάθε φορά η προσφορά ημέρας.
 
 
13. Πρέπει να εξαργυρώσω το κουπόνι μου την ημέρα που το αγόρασα;
Όχι βέβαια, δεν είναι απαραίτητο να το χρησιμοποιήσεις την  ημέρα της αγοράς. Τα περισσότερα κουπόνια έχουν μεγάλη διάρκεια εξαργύρωσης. Στις περισσότερες περιπτώσεις τα κουπόνια θα μπορούν να εξαργυρωθούν από την επόμενη ημέρα της ολοκλήρωσης της προσφοράς, εκτός και αν η προσφορά αναφέρει κάτι άλλο. Για να είσαι σίγουρος πρέπει να ανατρέξεις στους όρους της κάθε προσφοράς.
 
 
14. Χρειάζεται να εκτυπώσω το κουπόνι μου;
Πρέπει να το εκτυπώσετε και να το έχετε μαζί σας την ημέρα που θα το εξαργυρώσετε, για να το δώσετε στην επιχείρηση. Σε περίπτωση που δεν έχετε εκτυπωτή μπορείτε με πραγματικά πολύ χαμηλό κόστος να το εκτυπώσετε σε ένα κατάστημα φωτοαντιγράφων. Επίσης έχετε τη δυνατότητα να το λάβετε με αντικαταβολή (για λεπτομέρειες δείτε Τρόπους Πληρωμής). Σε περίπτωση που τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι εφικτό, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@ilikedeals.gr για να σας εξυπηρετήσετε άμεσα.
 
 
15. Το κουπόνι γιατί δεν ήρθε στο e-mail μου;
Αρχικά σιγουρευτείτε ότι δεν έχει πάει στον φάκελο spam. Αν θέλετε μπορείτε να δείτε το κουπόνι σας στο iLikeDeals.gr στο μενού «Τα κουπόνια μου»
 
 
16. Μπορώ να προσκαλέσω τους φίλους μου για να κάνουν αγορές;
Φυσικά! Μπορείς να προσκαλέσεις όσους φίλους θέλεις, ώστε να γίνουν μέλη του iLikeDeals.gr και να αγοράσουν την προσφορά που αγόρασες και εσύ ή οποιαδήποτε άλλη. Μάλιστα με το σύστημα που έχουμε εγκαταστήσει έχεις και μεγάλο κίνητρο να τους καλέσεις. Με την πρόσκληση κάθε φίλου σου, ο λογαριασμός σου θα πιστώνεται με 2 ευρώ, όταν ο καθένας τους κάνει την πρώτη του αγορά. Κάλεσε φίλους σου τώρα!
 
 
17.΄Εχω την επιλογή να εξαργυρώσω το κουπόνι τμηματικά;
Αυτό εξαρτάται από την υπηρεσία που αναφέρεται στο εκπτωτικό σας κουπόνι. Κάποιες υπηρεσίες εξαργυρώνονται σε μία και μόνο επίσκεψη, ενώ άλλες απαιτούν την επαναλαμβανόμενη φυσική παρουσία του καταναλωτή.
 
 
18. Μπορώ να αγοράσω 2 ή παραπάνω κουπόνια της σημερινής προσφοράς;
Συνήθως ναι. Οι περισσότερες προσφορές σας δίνουν τη δυνατότητα αγοράς περισσότερων του ενός κουπονιών, αρκεί να αναφέρεται στις λεπτομέρειες της συγκεκριμένης προσφοράς.
 
 
19. Μπορώ να συνδυάσω την προσφορά που αγόρασα από το iLikeDeals.gr με άλλες προσφορές της επιχείρησης;
Αυτό επιτρέπεται αυστηρά μόνο σε περίπτωση που το κουπόνι που θα λάβεις αναφέρει ρητά κάτι ανάλογο.
 
.
20. Πως είναι δυνατόν οι προσφερόμενες υπηρεσίες/προϊόντα να έχουν έκπτωση έως και 90%; Μήπως υπάρχουν κρυφές χρεώσεις για τον αγοραστή;
Δεν υπάρχει απολύτως καμία κρυφή χρέωση ή επιβάρυνση για εσάς. Ακόμα και ο Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνεται στην τιμή σε κάθε προσφορά που βλέπετε, εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά σε κάθε προσφορά. Το iLikeDeals.gr φροντίζει να κλείνει τις καλύτερες δυνατές προσφορές σε προνομιακές τιμές με προμηθευτές/παρόχους υπηρεσιών, που μπορείτε να εμπιστευτείτε, με  σκοπό να έχετε εσείς τη μεγαλύτερη δυνατή ικανοποίηση και εξυπηρέτηση.
 
 
21. Τί γίνεται στην περίπτωση που υπερβώ την ονομαστική αξία του κουπονιού;
Στην περίπτωση αυτή απλά πληρώνετε στην επιχείρηση τη διαφορά. Για παράδειγμα, έστω ότι αγοράσατε ένα κουπόνι εστιατορίου ονομαστικής αξίας 50 ευρώ προς 20 ευρώ. Αν ο λογαριασμός σας είναι 55 ευρώ, απλά πληρώνετε επιπλέον στο εστιατόριο 55-50=5 ευρώ.
 
 
22. Τι συμβαίνει σε περίπτωση που λήξει το κουπόνι ή το χάσω;
Εάν παρέλθει το διάστημα στο οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εκπτωτικό σας κουπόνι ή αυτό χαθεί από υπαιτιότητά σας, τότε δυστυχώς δεν μπορείτε να διεκδικήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία που αγοράσατε.
 
 
23. Μπορώ να ακυρώσω την αγορά του κουπονιού;
Χειριζόμαστε τις επιστροφές κατά περίπτωση. Μέσα σε λογικά πλαίσια, θα κάνουμε ότι μπορούμε για την εξυπηρέτηση των πελατών μας. Σε γενικές γραμμές όμως, μέσα σε περιθώριο 14 ημερών από την αγορά του κουπονιού και εφόσον βεβαίως δεν το έχετε εξαργυρώσει, μπορείτε να την ακυρώσετε και να πάρετε τα χρήματά σας πίσω. Η αίτηση για την επιστροφή πρέπει να γίνει γραπτώς μέσω e-mail info@ilikedeals.gr, με την προϋπόθεση βεβαίως ότι δεν το έχετε εξαργυρώσει. 
 
 
24. Τί γίνεται στην περίπτωση που θέλω να αγοράσω μια προηγούμενη προσφορά;
 Δυστυχώς κάθε προσφορά στο iLikeDeals.gr έχει συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που είναι διαθέσιμη, που όταν παρέλθει δεν μπορείτε να την αγοράσετε. Γι’ αυτό φροντίστε να κάνετε σύντομα τις αγορές σας κάθε φορά! Συνεχίστε όμως να επισκέπτεστε καθημερινά το iLikeDeals.gr, γιατί είναι πολύ πιθανό να υπάρξει σύντομα μια αντίστοιχη προσφορά. Μάλιστα μπορείτε μέσω αυτή της φόρμας να μας ζητήσετε μια προσφορά που θέλετε και εμείς θα προσπαθήσουμε να σας βρούμε κάτι σχετικό.
 
 
25. Τί συμβαίνει στην περίπτωση που η επιχείρηση αρνηθεί την εξαργύρωση κουπονιού;
Ο λόγος που συνεργαζόμαστε με αξιόπιστες επιχειρήσεις είναι για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία σε σας και στους φίλους σας. Στην απίθανη περίπτωση που αυτό συμβεί, ενημερώστε μας με email στο info@ilikedeals.gr και θα φροντίσουμε εμείς να συνεννοηθούμε με την επιχείρηση. Πάντως να γνωρίζετε ότι οι επιχειρήσεις είναι νομικά δεσμευμένες απέναντι τόσο σε εσάς όσο και σε εμάς για την ομαλή εξαργύρωση των αγορασθέντων κουπονιών και θα φροντίσουμε με κάθε τρόπο να μην χάσετε τα χρήματά σας και να μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι. Για να σας καθησυχάσουμε πάντως να σας ενημερώσουμε πως ακόμα δεν μας έχει τύχει ούτε ένα τέτοιο περιστατικό.
 

 

26. Τί συμβαίνει στην περίπτωση που η επιχείρηση κλείσει ή για λόγους ανωτέρας βίας δεν δέχεται πελάτες;
Φροντίζουμε να συνεργαζόμαστε με υγιείς και αξιόπιστες επιχειρήσεις, για να παρέχουμε σε εσάς τη μεγαλύτερη δυνατή ικανοποίηση και εξυπηρέτηση. Ωστόσο πρέπει να γνωρίζεται πως το iLikeDeals.gr λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο ως διαμεσολαβητής και την υπηρεσία/προϊόν δεν την παρέχει το iLikeDeals.gr αλλά η εκάστοτε επιχείρηση. Το ποσό που έχετε καταβάλλει αποδίδεται στην επιχείρηση, η οποία είναι και υπεύθυνη για την παροχή της υπηρεσίας/προϊόντος. Σε περίπτωση όμως που αυτή σταματήσει την δραστηριότητας της, το iLikeDeals.gr αναλαμβάνει την ευθύνη απέναντι στους αγοραστές των κουπονιών να επιστρέψει τα χρήματα. Για να σας καθησυχάσουμε πάντως να σας ενημερώσουμε πως ακόμα δεν μας έχει τύχει ούτε ένα τέτοιο περιστατικό.
 
 
27. Έχω επιχείρηση και θέλω να τη διαφημίσω/να βάλω μια προσφορά στο iLikeDeals.gr; Τι πρέπει να κάνω;
Είναι πολύ απλό, συμπληρώστε τη φόρμα που θα βρείτε εδώ και εμείς θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας!  Εκεί θα δείτε και τι σας παρέχει το iLikeDeals.gr, ώστε να σας φύγει και η παραμικρή αμφιβολία για το πόσο ωφέλιμη θα είναι μια τέτοια κίνηση για την επιχείρησή σας.
 
 
28. Θέλω να εργαστώ στο iLikeDeals.gr. Τι πρέπει να κάνω;
Καταρχάς ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον! Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να στείλετε το βιογραφικό σας στο hr@ilikedeals.gr.
 
 
29. Έχω στο μυαλό μου κάποια καταστήματα γνωστών/φίλων που θα μπορούσαν να βάλω μια προσφορά στο iLikeDeals.gr, τι πρέπει να κάνω; Θα έχω κάποιο όφελος;
Βεβαίως θα έχετε όφελος. Δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@ilikedeals.gr και από εκεί θα σας πούμε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά.
 
 
30. Πώς μπορώ να ενημερώνομαι και να επωφελούμαι τακτικά για τις νέες προσφορές του iLikeDeals.gr;
Γραφτείτε απλά, εύκολα και γρήγορα στο newsletter μας, ώστε να εξασφαλίσετε ότι ενημερώνεστε άμεσα για τις προσφορές μας!
 
 
 
Ελπίζουμε να σας βοηθήσαμε και να σας καλύψαμε κάθε απορία. Εφόσον δεν τα καταφέραμε θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε προσωπικά. Δεν έχετε παρά να μας στείλετε ένα e-mail στο info@ilikedeals.gr είτε να μας καλέσετε στο 211 800 3513.